2009/10/05

evesek nagymamammal

szodligeten
sose enni megyek, megis nagyon arrol szol minden a soksok dumalason [+ himzesen] kivul

tonkretette a remes jegeso [meg a vonat se tudott megallni] a kertet, mindennek annyi, igazan nagyon nagyon sajnalom mamit, annyit dolgozott abban a kertben

[1] amikor eloszor mentem hozza ugy 2 hete, a jeg altal szetvert paradicsomokbol elmentett paradicsomlebol csinalt csodas paradicsomlevest, es a jeg altal egyetlenkent erintetlenul maradt juliskababbol [megvedtek a levelei] fozeleket
utana odaadtam a kekszet amit vettem neki, egybol nyomta is a kezembe a csokit amit vett nekem



utana bementunk kavezni, akkor kiderult h mar fel eve nem sutott semmit [mert maganak nincs ertelme, nem tudja megenni, mas meg ugy tunik nem volt eleg jo "_"], most megis csinalt csak miattam piskotat lekvarra
nyilvan nagyon nagyon jo lett, hazi baracklekvarral mi massal
kozben megtudtam, ezt is reteslisztbol csinalja, csak azt hasznal
a kave + suti melle ittunk kavelikort is, raadasul az utolso csokipoharat megkaptam, tok vicces kis feketecsoki poharkai voltak

[2] most megint voltam kinn nala
odaadtam a 3 kortet amit vettem neki [gondoltam ha sajat gyumolcse nem maradt, biztos jol fog esni neki egy kis lehelpiaci sarga korte], mar epp nyomta is a kezembe a csokit amit vett nekem, kesobb megegyet a kezembe nyomott amit b-nek vett
vacsorara szuper leves, megint a szuper juliskababbol
masnap reggeli, 2 nagyonjoo szodligeti kifli csak nekem



aztan megint csodas ebedet ettunk:
-- karfilollevest, teljesen uresen [csak sos vizben fott karfiol (mangalicazsir + retesliszt) rantassal berantva, vegen bele petrezselyem, semmi mas], olyan nagyon nagyon finom volt
utana serpenyoben keszult rakottkrumplit, alulrol a langon pirult meg, folulrol a melegszendvicssutoben
-- melle a hires julikaneni fele savanyusag [ami mami szerint kicsit edes]



-- utana korteket + fuget amit a bokorrol szedtem
[nem is tudom hogy maradtak meg a fugek a jeg utan, rettenetesen orultem nekik, asszem bar majdnem minden gyumolcsot eszmeletlenul szeretek, a fuge meg igy is vmi extra helyen van]

mielott elmentem, meg szendvicset is csinaltunk nekem, hatha ehes maradtam, hahaha

No comments: